Saturday, September 8, 2012

屈40萬 撩開房羞辱 超儀剷龍心:我要切咗你! (原載《FACE 東周刊》)




超儀同龍心食過飯,但之後龍心喺 Instagram鬧爆超儀,不過超儀唔介意,佢話:「嘻,佢係咁㗎啦!咪由得佢囉,唔使認真喎!」


超儀同龍心玩 咗成晚,片尾仲同龍心擺 咗個 rock姿勢作結尾!但之後龍心再性騷擾超儀,他說:「你係咪想我啷啷先!」不過超儀都冇理佢。(網上圖片)

今年 4月 喺維園胡言亂語後,被搜到身上有 0.21克大麻草,上週二( 28日)上庭,被判罰 1,000元,離開法庭後,龍心 喺門外揮動東洋刀。《蘋果日報》圖片

狠切陽具
超儀上載一張疑似被切下的假陽具相片,暗指龍心( egofightclub)的陽具在佢手。而龍心則回應超儀,問超儀係唔係佢國王要求佢切下,繼續語無倫次。(相片經黑白處理)網上圖片

由維園是但,到被邀拍 online game廣告,「維園霆鋒」龍心(原名林克霖)憑癲上位,最近更被愛玩另類 嘅何超儀中,搵佢參演自己投資、將於年尾開拍的電影《羽毛球》。普通人可能飯應,偏偏癲狂龍心唔會咁易就範,除了要求超儀請食飯兼跪低拜師,更要超儀犯法燒銀紙。

咁都未算,龍心仲獅子開大口要求 40萬片酬,如果冇就要用鑽石或者其他騎呢條件當片酬,甚至開口撩超儀開房上床玩「 6P」!被辣㷫的超儀連日來跟龍心於 Instagram展開罵戰,更激動到揚言要切下龍心陽具。本刊得悉,龍心原來仲手持多段跟超儀自拍的未曝光短片。皇牌在手,唔怪得龍心大膽挑戰賭王女啦!

35歲維園霆鋒龍心,自今年 4月於維園《城市論壇》發癲後,癲行一直有增無減,經常出席遊行博出鏡。雖然網上人氣已有點滑落,不過癲出一條血路,先有 online game《 3D古龍群俠傳》搵佢做代言人(現已改為八両金、 Rainbow同 Cammi代言),最近連何超儀都想斟龍心拍電影。

獅子開大口
據知這套名為《羽毛球》的新片,由何超儀主演及投資,內容講述香港低下階層的發憤故事,《羽》片以喜劇包裝,何超會搵去年在金像獎大出風頭的《打擂台》導演郭子健執導,還屬意龍心飾演「謝霆鋒」,角色騎呢,老闆超儀於是頂硬上,透過好友 Kevin仔(獨立樂隊 Hardpack鼓手)搭路搵龍心。

上週三( 29日)盂蘭節正日約龍心食飯,但其實龍心一向對超儀嗒糖。飯局前更於 Instagram聯絡超儀,當晚二人與 Kevin於尖沙咀食飯,其間龍心繼續語無倫次,之後帶埋超儀到海傍燒溪錢同真錢。當晚龍心更要求超儀畀 40萬作為片酬,超儀以冇錢為由拒絕,但龍心竟然要求鑽石及其他騎呢物件取代金錢。

多段超儀短片揸手
上週五( 31日)超儀出席活動時,對本刊表示:「年尾套電影想搵龍心拍囉,但導演要我 confirm佢(龍心) 喺片場受控先。(同佢難唔難溝通?)要 啲時間囉,又唔係想像中咁難!」

不過據知當晚超儀被龍心點到陀陀擰,席間更被龍心拍下多條短片及撩「上床」,超儀當然一口拒絕;但超儀勢估唔到龍心竟將當晚其中一段片放上 YouTube任人睇。超儀一怒之下便上載了一張假陽具相到 Instagram,揚言:「切咗你!」把龍心下體切下來。

雖然超儀火燒心,但仍要買龍心怕,原來龍心仍有多段跟超儀自拍的短片揸手未公開,連日來二人繼續於 Instagram展開罵戰,不過超儀亦唔敢太過分,事關龍心仍未答應接拍《羽毛球》,而據知超儀本人亦覺得龍心「有啲料到」,所以仍希望新片有龍心份。

本刊問超儀會否覺得「揦屎上身」?佢笑笑口話:「 𠵱家邊個係屎都未知,分分鐘係佢揦屎呢!」賭王女面對癲人羞辱,都仲識得講笑,果然與當年那個在街頭向記者怒潑咖啡相比,道行高曬喎!

No comments:

Post a Comment