Wednesday, August 29, 2012

蕭若元冇得口若懸河 參選後仍照寫 專欄終暫停

【明報專訊】蕭若元伙拍人民力量出選立會港島,但報名後繼續在《新報》連載專欄文章,隨時違反《立法會選舉活動指引》。Emily上禮拜問蕭先生同埋《新報》,蕭先生話唔覺有問題,會繼續照寫,但之後佢個欄就在報紙「被失蹤」。

或涉額外宣傳 違《選舉指引》
專欄名稱「口若懸河」,在港聞版刊載,上周二(8月21日)文章題為〈若不謙卑怎會好學〉,論述選民投票心態,又評論同區對手葉劉淑儀,指對手屬於「權威型」人物。Emily上禮拜問蕭先生,知唔知候選人寫專欄有機會違規,佢話,在報章寫左10年格仔,一向相安無事,而且講嘅題目主要係論人生談哲學,唔覺有咩問題。


參選後仍刊14篇
Emily上周問《新報》管理層,無人回覆,但其後個專欄就「被失蹤」。《新報》嘅朋友噚日就解釋,畀蕭先生繼續寫專欄係一個「烏龍」,因為佢參選後,負責版面嘅同事都唔為意,但當知道事件之後就即刻叫停。

不過,選舉期開始至上禮拜,蕭先生已刊登左14篇文章。選管會話,根據《立法會選舉活動指引》(指引)第11.16段,定期撰稿專欄作家,在公開表明有意參選後,或在選舉期內,唔應該為印刷傳媒撰稿,避免佢作不公平額外宣傳。

蕭定一內地搞3D電影遭質疑
講開蕭若元,佢嘅公子蕭定一在公司中國3D數碼娛樂(8078)近日公布,同內地半官方機構社會科學院合作搞3D電影技術,都算巴閉。但選舉期間呢單野就畀網民抽出黎講,被人質疑佢同內地官方機構做生意賺錢咁話。

No comments:

Post a Comment