Friday, June 8, 2012

不滿新戲飛紙仔 Sammi 借病玩謝杜琪峯 (原載《忽然1週》)

鄭秀文、劉德華與杜琪峯合作的新戲《盲探》,早於去年尾開拍,但遲遲未有完整劇本,「飛紙仔」情況相當嚴重,令劇中男女主角劉華及 Sammi,怨聲載道。

據知 Sammi曾因「飛紙仔」問題,與杜 Sir吵過幾次。至於劉華,一早已訂下五、六月陪產及湊 B大計,見新片埋尾無期,即私下與 Sammi夾計。 Sammi為了老友,不惜做醜人,向杜琪峯攞一個月病假,理由係耳水不平衡要休息。

《盲探》原本計劃 8月完工,杜 Sir面對超支好頭痕,但自己唔著在先,局住冇聲出。


超支都因為你!(設計對白)《蘋果日報》圖片

鄭秀文、劉德華與杜琪峯的鐵三角組合,包括《孤男寡女》、《瘦身男女》及《龍鳳鬥》,全部大收旺場。本應合作無間的三人,最近卻因為新戲《盲探》而鬧不快。

其實《盲探》早於去年已開拍,但因杜琪峯同時要飛去天津兼拍《毒戰》,搞到《盲探》遲遲未有完整劇本。杜琪峯更多次在現場突然改劇本,令《盲探》飛紙仔情況相當嚴重,至今都未拍好一半。今年初,知道自己將為人父的劉華,為怕《盲探》延誤,打亂他的湊 B大計,已經開始催杜琪峯交劇本。

有工作人員爆料:「拍《盲探》時,劉華一有空檔就打俾老婆,收工就即刻趕返屋企,錫老婆錫到 燶。試過有一日進度特別慢,劉華終於忍唔住,同杜 Sir講:『要快 啲搞掂喇,我怕之後真係好難俾期你。』」

杜琪峯為免兩頭唔到岸,去年 12月決定先趕起《毒戰》,之後才拍《盲探》。《毒戰》最終在四月底完成,而《盲探》就緊接 5月底復工,對剛為人父的劉華來說,本來相當及時。豈料《盲探》仍然未有完整劇本,搞到 Sammi同劉華兩位主角火都滾埋。


劉德華是愛妻號,在產前產後對老婆朱麗倩都照顧有加,自然想多些時間親近初生女兒。《蘋果日報》圖片

工作人員透露:「上年開拍時,因為跳拍及劇本多改動, Sammi同劉華好多時去到現場都唔係好知自己拍乜。試過有一場戲講 Sammi開槍打中劉華,但杜 Sir拍 嘅時候仲未度好場戲 嘅上文下理,只係講 咗句『我覺得咁樣好睇 噃!拍 咗先啦!』兩位阿哥阿姐惟有你眼望我眼。 Sammi開始有 啲脾氣,同杜 Sir呻話唔知場戲要俾咩表情,亦因為飛紙仔, Sammi已經三番四次出聲以示不滿。」

雖然未有完整劇本,但杜琪峯堅持五月尾開工,拍住 嚟改。可是近日 Sammi以耳水不平衡為由請咗個多月長假休息,《盲探》的拍攝進度於是一拖再拖。「 Sammi同劉華私底下溝通過,兩人都認為搞好曬個劇本至開工比較有效率。 Sammi亦好體諒劉華想多 啲陪妻女 嘅心情。其實 Sammi耳水不平衡 嘅情況唔算好嚴重,不過佢一心為老友爭取『產假』,於是咪將病情誇張,等劉華放多半個月。」

養病期間的 Sammi,清晨及晚上仍活躍上微博及 facebook,看來本月下旬《盲探》應該有望復工,不過預期在 8月完工就有點困難。

本刊致電投資拍《盲探》的寰亞電影及東亞娛樂的發言人梁小姐,她說:「係 Sammi親自向杜 Sir攞病假,我 哋都希望 Sammi可以休息一個月。(咁 8月埋唔到尾 噃!)公司會體諒,因為咁而超支都冇所謂。(一拖再拖係咪因為未有完整劇本?)其實一早有完整劇本,只不過杜 Sir精益求精,飛紙仔係佢 嘅習慣 嚟 啫!但以佢哋三個嘅關係,飛紙仔係冇問題。」至於杜 Sir電話未有人接聽。

有電影公司撐腰, Sammi為劉華甘做醜人兼得罪杜琪峯,都可以大事化小啦!

《孤男寡女》收得,造就了劉德華及 Sammi這一對銀幕情侶,兩人亦私交甚篤,乜都有偈傾。之後兩人拍杜琪峯執導的兩套電影亦大收,三部片香港票房合共收近一億元,成為票房神話。


00年《孤男寡女》 3500萬

01年《瘦身男女》 4000萬

04年《龍鳳鬥》 1500萬

6月 2日深夜,鄭秀文自稱因為不適而睡不著,但由 3日淩晨三時起,她就一連發了六個微博,最後一個更是早上十時發出。看來她雖然抱恙,但仍很有精力。


冧杜 Sir補鑊

鄭秀文都知衰,她見杜琪峯的《奪命金》包攬了大陸華語電影傳媒大獎的最佳導演、最佳男主角及最佳女配角,於是在微博上 like爆,又轉載了杜琪峯的得獎照片。



面書賣口乖

雖然病咗, Sammi都有更新 facebook向 fans報病情及多謝電影公司體諒。但從她的新相片看來,她不是太病啫!


《盲探》似《神探阿蒙》

《盲探》講述偵探劉華在一次行動中視網膜脫落導致失明,因此被迫提前退休。他從一次銀行搶劫案中認識了女警員鄭秀文,鄭秀文發覺劉德華的聽覺與嗅覺非常敏銳,就請求劉華幫助她破案。劉華劇中為人麻煩,又多怪癖,和著名美劇《神探阿蒙》( Monk)的男主角十分相似。


劉德華在《盲探》首次扮盲人,盲住 chok都難唔到佢



劉德華盲都有動作場面,仲可以射中對手,唔怪得連受傷 嘅 Sammi都大讚。

No comments:

Post a Comment