Tuesday, June 12, 2012

胞兄親證真癲 龍心歐洲衰強姦 (原載《FACE 東周刊》)


佢住咗兩個月精神科!真實對白

「維園霆鋒」龍心(真名林克霖),雖然行為怪雞神化,但因生得似謝霆鋒,加上講 嘢啜核,即成網絡紅人。唔知真癲定假傻 嘅龍心,最近因衰手多惹禍,先在今月 2日在香港人網節目《星期 5冇女 2》涉非禮中泰混血模仙樂都(吳堯堯)、再被有線《怪談》主持岑寶兒(阿夢)踢爆,有人在維園六四燭光晚會公然自瀆,龍心變女性公敵。

隨時惹官非的龍心,原來早年在保加利亞亦因涉及風化案件而入獄,他在 YouTube影片上稱被屈強姦兼遭囚犯毆打。上週六( 9日),龍心胞兄向本刊剖白弟弟病發情況,更無奈表示:「我 哋都想佢俾人醫。」



35歲、言行古怪的龍心於今年 4月在《城市論壇》自稱美國黑社會「福青幫」成員而「成名」,有指他擁碩士學歷兼曾在南非從事 IT工作,但有傳他因甩拖兼入獄而搞到精神有問題,身世超離奇。

上月底,在北角經營玉器店嘅林生被胞弟龍心上門拍片滋擾,最後被迫報警,他說:「當時有客人,你又講粗口又拍曬片,我冇得容忍。」


阿爸避走

今年初,龍心甫回港即大鬧機場,更以粗口辱罵有份接機嘅林父,胞兄解釋:「爸爸自細管教我哋好嚴,可能佢(龍心)唔鍾意先會喺病發時亂講嘢。」


喜愛夜蒲

自稱曾在 36個國家流浪 5年嘅龍心(左),在《星期 5冇女 2》中透露自己經常溝鬼妹,更在保加利亞撩鬼妹打野戰。



龍心喜歡拍短片放上網,未癲前其實算好樣。「龍心前傳之克林大帝於盧旺達及保加利亞的悲痛經歷」一片更講述自己獄中遭遇。





今月 2日龍心被邀上人網節目《星期 5冇女 2》做嘉賓,多次出言挑逗兼對仙樂都鬱手鬱腳,事後仙樂都報案被非禮,龍心反指女方博出位。之後又發生六四自瀆事件,兩位受害者都聲稱已經報警。

1 comment: